Glstn Efuli53 Tüp bebek.Hayır tek😁 Değerin yüksek ya da düşük olması kişiden kişiye değişiklik gösteriyor.Değerler sizi yanıltmasın😇
aysbuk2baby Hasnur süper çok sevindim. Bende bugün tekrar kan verdim. Sonucum 2500ün üstünde çıkarsa pzt görebilicezz 😍😍😍
Esma5861 Kızlar bıraz korkuyorum yardımcı olun 4 haftalık hamileyim az bişey kahverengi akıntım geldi ne yapMam gerek
aysbuk2baby Esma5861 genellikle yerleşme kanaması diyorlar ama yine de kontrole gidin ihmal etmeyin ya da doktorunuza sorun telefonu varsa.
aysbuk2baby Esma5861 bide stres yapmayın, bu dönemlerde en büyük düşmanımız stres :)) dua edin inşallah hayırlısıyla bişe olmaz, bide bol su içiyor musunuz?