aysbuk2baby canım ben Mart’ta bi düşük yaptım adetime 5 gün varken yapınca değer 57.62 çıktı doktorum cuma günü tekrar bi kan istedi değerimin yükselmesine bakıcak b12 düşük birde tekrar düşük olmaması için pragesteron yazdı folik asit yazdı birde b12 vitamini için hap yazdı Cuma günü tekrar gidip kan değerime bakıcak ve bana gün verecek canım şu gün gel keseyi görelim diye ☺️☺️