DILOS06 Benimde iki gün önce yatışım yapıldı Nst de sancı çıkınca gondermediler sancılarım çok şiddetLi gelmeye başladı 5 saat boyunca Nst ye bağlı kaldım sancılarım 100 lere çıktı sonra bir anda kayboldu 20 30 40 arası gelmeye başlayınca bende çıkmam istedim Şuan 3.5 cm açılmam var zaten 39 haftalığım ama sen git bence hastneye bende gidecem eşimi bekliyorum