Merve_0109 ay cok sevindim saglıkla büyütün bebisiniz:) 🙏🥰 benim de dünden beri karnım agrıyo ilk gebeligim tecrübesizim dogum belirtisi olabilir mi bilmiyorum regl agrısı gibi ama dün bikac kez uykudan uyandırdı simdi de arada hafif arada siddetli yine agrıyor sabahtan beri bebisim de yavas hareketleri bilemedim :(