Sevimlianne_adayi
Canım gebe olabilirsin bende de silik çizgi çıkmıştı. Ama 1 gebelik testiyle belki olmayabilir ikincisiyi ertesi gün sabah idrarınla dene bi eğer gene aynısı olursa pozitif olma ihtimalin çok yüksek. Sonraki gün gidip aile hekimine kan testi ver. Bende bu şekilde yaptım benimde öyleydi..Hamileymişim meğer 🙈