Melos12 Sevimlianne_adayi üsteki resimde hafif silik bi çizgi var gibi hakkında hayırlısı olsun canım
vuslatim34 Sevimlianne_adayi gördüm hafif çizgi var fotodan böyle görünüyorsa siz daha net görürsünüz
Gulk2 Sevimlianne_adayi çok dikkatli bakınca silik bir tane çizgi belli oluyor gibi yanılmıyorsam değil mi attığım resim de 🤲🏻
Sevimlianne_adayi Melos12 evet canım resim çektiğinde gözükmüyor ama gözle görülen ince silik çizgi var
vuslatim34 Sevimlianne_adayi hadi inşallah hayırlısı olsun bende bekleyişteyim Allah hepimize nasip etsin cuma hürmetine 🤲🏻
Gulk2 Sevimlianne_adayi merhabalar ben de test yaptım buna banzer bir sonuç çıktı https://imgyukle.com/i/k85uux
Sezya Yok gibi ama ertesi gün yenile testini. İlk testte belli olan yer kontrol çizgisi gibi sanki. Yada daha güzel bir resim çek at.
Sezya Sevimlianne_adayi yok canım ya😒 ama geç döllenme olduysa ondan da çıkmaya bilir. Olmazsan tekrarla testini. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Kubos01 Sevimlianne_adayi oyy oyy 2 buçuk sene her ay onlarca içini dışını ciğerlerini çıkarttığım o testler ne çok tanıdık geldi 🤧🤧
Sevimlianne_adayi Gulk2 inşallah canım benim inşallah şu mübarek cuma günü hayırlı haberler alalım inşallah
bus_ra1 Sevimlianne_adayi hayalet bir çizgi var gibi canım Allah im gönlüne göre versin 🙏 adetin geçti mi gecmediyse henüz kaç günün var?