euphoria123 Sevimlianne_adayi son adet başlangıç günüm 6 eylüldü 6 ekimde vücutta döküntü oldu hasta da olmamıştım bu testi yaptım sonuç bu şekilde çıkmıştı yardımcı olması açısından gönderiyorum içinizin rahat etmesi için gününüz geçince tekrar test yapın ya da en iyisi kan vermek olacaktır umarım vardır rabbim gönlünüze göre versin sağ Salim de kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🤲🏻
Sevimlianne_adayi Tomrishatun ne kadar iyi kalplisiniz ya ne kadar anlayışlı söyleşiniz sağol biraz daha kibar söyleseydiniz keşke
Pcoslubiranne Sevimlianne_adayi yani asılama yaptirmissiniz 15 gun olmus.ben goremedim cizgi ama asilamadan hamilr kalmis olsaniz baya belirgin cikmasi grrkir.ama ondn sonr iliski olup oyle de hamilr kalabilirsinix.Ona bir sey diyemem.Ben goremedim cizgi.
Deletedmom62627 Sevimlianne_adayi göremedim sanki Rabbim tez zamanda hayırlısıyla nasip etsin inşallah
Kubos01 Sevimlianne_adayi oyy oyy 2 buçuk sene her ay onlarca içini dışını ciğerlerini çıkarttığım o testler ne çok tanıdık geldi 🤧🤧