Ozlmun Yaklaşık 15 gündür hem diyet hem insülin kullanıyorum 228 çıkmıştı şekerim. su fazlalığı olduğu için rahatsızlanıp gitmiştim o şekilde farkedildi. Evet riskleri var ama gerekirse insülin kullanarak değerleri düzenleyebiliyorsunuz günde 6 kere şeker ölçüyorum 4 kere insülin yapıyorum her yanım iğnelerden delik deşik oldu ama sonucu güzel olsun da değer 👍. Kötü düşünmeyin iyi olsun Allah çaresiz dertler vermesin şekeri etkileyen en büyük şey de stres ne kadar stres yaparsanız şeker de yükseliyor.
Glcn goflak şekeriniz normal değerlere döndükten ne kadar süre sonra suyunuz düzeldi? Benim de suyum fazla ve 17 temmuzdan beri sekerim düzenli çok dikkat ettiğim için ama suda azalma olmadı henüz
goflak Glcn canim seni hatirladim bibara uzun konusmustuk 😊 diyete basladim seker normale dondu sonrada suyum normale dondu canim. Doktorum sekerin normale donunce suyunda normale doncek demisti
Ginkgo Benim degerim yuklemeden sonra 175 cikmisti. Doktor endokrine yolladi. Seker cihazı ile gunde 4 kere olctuk 1 hafta. Genelde sinira yakin ve uzerinde cikti. Diyete ve olcmeye devam et 1 ay sonra bakalim tekrar dedi.
Yunusm123 goflak bana doktor raporlu olarak kendisi yazdı Cnm ins sağlam çıkar. Garantisi varsa iade et cnm
Yunusm123 AycanGmBektas aynen benimki de öyle valla aman bebekler iyi olsunda gerisi önemli değil bizler sabrederiz Allah'ın izniyle
Yunusm123 Semraali o zaman kendi isteğin Cnm yaptırmak istersen yaptır normal gebelerde de yapılıyor zaten Cnm
Neroizm Semraali evet gebelik sekeri kan olcumuyle ortaya cikan bir sey maalesef sadece ultrasonla anlasilabilen bir sey degil ozel olarak aclik-tokluk sekeri olculecek. Ona gore diyet programi verilebilir veya verilmeyebilir.
Yunusm123 Glcn canım benim doktorumda düzelir dedi. Su artışı erken doğum sebebi olabilir çünkü diyetine düzenli uy, ölçümlerini takip et stres yapma rahat ol bol sıvı tuket bol bol dinlen dedi herşey yoluna girecek dedi
Neseyakut Adysms5502 ben hamburger yemek istediğim de üstten üstten akıl verenlere sinir oluyorum evet. Ama tehlikedeseniz yemeyin gerçekten 😍
Adysms5502 denizz89 üç kez test yapıldı bana ama açlık ölçüldü daha Sonra o glikozu içtim ve bi saat Sonra bi daha aldılar bekledim bi kez daha aldılar . 75 ml içtim ama ben . Siz 50 ml içti iseniz onun değerleri farklı olabliyor ...
Glcn goflak arastirma hastanesine sevk etti orda da docente göründüm bebegimin bir sıkıntısı yok suyu için de korkma dedi ama erken doğum riskim var çünkü bebeğim haftasına göre ileride ve suyu fazla olduğu için rahme baskı yapıp kasılmaları baslatabilirmis daha 32 haftalık 😔 senin kaç haftalikti
goflak Glcn bende bugun 32 haftalik oldum canim. Endokrine gidiyorumya canim orda cok hamile var ve 39 haftalik dogum yapcaklardi sulari cok yuksek. Cok evham yapma kendini uzme. Allah zamani gelince bebesimizi kucagimiza aldirir insallah.
goflak Glcn kac hafta onde gozukuyor canim. Ben hem ozele hem devlete gidiyorumda ozeldeki doktorum yurt disina cikmis onada cok uzuldum 3 ay yokmus. Baska doktor bakcam.