denizz89 internette değerler yazıyor aslında benim de 157 çıkmıştı . Sınır 155 imiş glukozdan sonra sınırda dedi doktorum bana da Nutella yiyordum onu bıraktım şimdilik yaptığım tek bu açıkcası . Beyaz ekmek yemiyorum birde . Tatlı hiç yemiyorum dondurma bile . Ama süt içiyorım , muz yiyorum Yani . Birde bugün hamburger kaçamadı yapmak istyordum ama gözüm korktu şimdi 🙈