Kelebekmadam çok kötü değil ama sancılarınız var yani ben böyleyken hastanede yatış yaptım iki doz ciğer geliştirici de yapıldı on beş gün sonra tekrar gittim kontrole yine böyle düzensiz sancılarım çıktı bu defa beni ile sevk etti onlarda orda yatış verdiler yine bi doz ciğer geliştirici oldum taburcu etmiyeceklerdi sancılarım azalınca kendi isteğimle taburcu oldum nidigard diye bi ilaç kullanıyorum ama tabi benim ikiz gebelik belki o yüzdendir çünkü tek bebeğe göre gelişimleri hep daha az ve geç oluyor bol bol istirahat edin lavabo dışında kalkmayın ilaçlarınızı da düzenli alırsanız inşallah sıkıntı olmayacaktır benim sancılarım çoktan beridir vardı zaten farkında değildim ama o şekilde de ilaçsız dayanabilmişim yani çok düzenli olmadığı sürece ilaçlar çok etkili oluyor