Boncugummmm Acık pembe lekelenmem oldgu için hastaneye geldm dün gce yatışımda yapldı takip edlyor. Rahim agzı uzunlgu 38mlm derken duydum acil doktoru serklajlyım bırde norml mi
Hellili Boncugummmm uzunluğunuz iyi ama maalesef erken doğum riskini ortadan kaldırmıyor bizim de öyle ama nstde sürekli sancı çıkıyor ilaçlarla durmaya çalışıyoruz ama yani doktorumuz sancılar devam ederse bi iki haftaya doğum diyor sancılar düzenli olunca uzulukta düşmeye başlıyor sonra da açılmalar oluyor bazen sancısız açılma oluyor
Msl_ege Boncugummmm çok kötü bi uzunluk değil , hatta rahim ağzı kısa olanlara göre çok iyi bile denebilir . 20 haftadan sonra benim 2.5 ölçülmüştü , ertesi gün 1.9 oldu . doğuma kadar progestan kullanıp yattım sürekli . çok düşük değil sizin
Annenaz Boncugummmm benim 24 de 25 mm di doktor cok dikkatli olmam gerektiğini söyledi. Siz de kendinizi yormayın inşallah bir şey olmaz . Progestan verdi mi
Hellili Boncugummmm sizin haftanız küçükmüş daha biz 34 haftalığız 30 dan beridir var riskimiz sizin erken doğum riskinden dolayı değildir ama kanamanız oluyor bazen inşallah bi sorun çıkmaz
Boncugummmm Hellili inşllah ya şödıde baska bi doktr muayne etti 34 mlm diyor ne dedklerı de bellı deıl canım saklıyor anca
Hellili Boncugummmm bebeğin sağlığıyla ilgili bi sebep olmasın da inanın kısalık uzunluk sancı bi şekilde ilaçla çözülüyor cihazlardan da ölçen doktordan da kaynaklı oynamalar olabilir endişe etmeyin
Suheylamum Sizin yazılarınızı okudukça korkuyorum bende 23 hastalığım rahim ağzı uzunluğun 25 mm 🙁 hiç bir doktor önlem amaclı birşey yapmadı sadece progestan kullanıyorum bu saatten sonra yapılacak bisey yok dedi 🙁🙁
Annenaz Suheylamum progestan ve depot iğneyle 32. Haftayı bitirdim. Siz dikkat edin . Kendinizi yormayın inşallah bir şey olmaz
Hellili Suheylamum progestanın faydası çok oluyor uzatmasa bile sabit tutuyor uzunluğu yani şuan korkmayın bu haftalarda çok sorun olmaz inşallah da ama erken doğum riskiniz var o da zaten neredeyse bütün gebeliklerde var artık 30 haftayı geçtiniz miydi Allahın izniyle daha da bişi olmaz artık
Boncugummmm Annenaz haftalık proluton vuruluyorum canm dha kan sonuclarm çıkınca ne derler bılmıyorum beklyorum oylece
Hellili omerim32 yok işte benim uzunluğum 37 mm ama nst de sancı çıkıyor sürekli doktorumuz bu sancılar uzunluğu kısaltır dedi ve erken doğum riskin yüksek dedi bazen uzunluk da bi işe yaramıyor iki gün gelen sancı o uzunluğu hop diye sıfıra indirir kısalıkla 37 38 haftaları gören çok anne gördüm bol bol istirahat ve ilaçla sabit tutulabiliyor hatta bazen uzayabiliyor da
Annenaz Hellili doğru söylüyorsunuz . 46 mm di benim sancı geldi iki gün cok kötüydüm sonra azaldı falan o sancı 25 mm e indirdi😢
Kelebekmadam Hellili https://resimyukle.io/r/Jrdum4be3y Ya benimde 30+2 günlükken nst sonucum böyle banada erken doğum riski dediler yatıyorum 32 oldum açılmama bakılmadı adalat ve progestan yazıp gönderdiler ya doğum olursa ciğer geliştirici de olmadı çok korkuyorum bende nst sonucum çok mu kötü
Kelebekmadam Annenaz acaba kasılmalarda kısaltır mı benimde 46 mm di ama nst de sancı çıktı ben hissetmedim sancı felan sadece bebek toplanıyordu
ZZeynepP1903 Haftanıza göre kısa sayılıyo insallah düzelirsin cnm. Bende amelıyatlıyım amaliyatlı olmama ragmen kısalıyo 31. Haftama girdim 10 mme düştü bakalım ne zaman gelecek 🤷🏻♀️ Doktorum kanaman veya gecmeyen agrın olursa hemen gel dedi
Boncugummmm ZZeynepP1903 ZZeynepP1903 inşllah😥düzelir baklm beklyorum söyleyeceklerini hayrlı sonuclar alırım inşllah