Burada böyle millet evlat bulamiyo gibi absürt yorumlara diyorum susayım dedim ama isteyin vereyim diyen Rabbimiz değil mi istemek suç mu Allah aşkına ölüp gideceğiz o zaman niye cocuk doğuruyoruz niye ev istiyoruz peki sizin mantiginiza göre ev de istemek yanlış sizin bildiğiniz kadar bizde biliyoruz merak etmeyin cinsiyetinin önemi olmadığının Ama Rabbım bana iste kulum iste de vereyim demiyor mu bende istiyorum işte kime ne Zekeriya peygamberimiz değilmiydi bir oğul isteyen peygamberlerimizde de var kız isteyen erkek isteyen Bi doğrucu sizsiniz gerçekten insanların hayallerine bile karismaktan geri kalmiyonUz