Ben çocukluğumdan beri hep kız çocuk hayali kurdum beni uzaktan tanıyanlar bile o kadar bilir ki kız çocuk istediğimi okuldan olup arkadaşım olmayan insanlar bile sosyal ağlardan mesaj atar inşallah kızın olur der bekarken hatta öğrenciyken bile hep benim kızım olsun amin diye yazılar tweetler yazardım 🤭 bu kadar çok istediğimden hep kız hissediyordum eşim de öyle hep kızımız diyor. 9 hafta olduk. Dayanamıyorum ve gün geçtikçe erkek hissetmeye başladım. Evlat her türlü canımdan can olacak her şeyden ötem oldu bile ama düşünmeden edemiyorum nasıl geçecek zaman 🤦🏻♀️