Tubmavi oncelıkle saglıklı olsun mubaregı olsun size tavsıyem ve kım yaptıysa oldu ınanmanız gerek ; (( ya rabbı eğer kızım olursa peygamberımızın mübarek hanımlarından hatıce, Ayşe adını koyacagım )) adak adıyorsunuz rabbımın ıznı ile oluyor , erkek ıcınde peygamberımızın adlarından gizlı adını yada ıkıncı adını koyabılırsınız ıstemezsenızde