Elaz Deletedmom27272 bende öyleyim uzanamıyorum yürüyemiyorum çok kötü ağrıyor sanki kemigim arasına etim sıkışmış yürüdükçe eziliyor
Kumru_ Deletedmom27272 Bu güne kadar eğer acil dışarı cikmicaksam hiç saç kurutmadim 😁 gün boyu kafamda havluyla geziyorum
Deletedmom27272 Kumru_ kurutmayınca başım ağrıyor saçım az aslında ince telli ama kurutma mak bile kurumuyor yarım saat tutacan makineyi anca öyle yazın olsa sorun yokta hava soğuk şimdi mecbur kurutuyorum
Kumru_ Sultann1603 E haliyle agirlaştik artık 😂Ben biraz zorluyorum kendimi ya deli cesareti bendeki. Oğlumda doğuma giderken duşun altına girip banyoda bile yapmıştım. Hastaneye gidince 5.5 cm açılmam vardı 😂😂😂
Kumru_ Sultann1603 Ay oğlumda hastane yollarını aşındırmiştim. 40+4de bile sancı yoktu. O gün deli gibi yürümüştük annemle. O gece sancı geldi 40+5de doğurdum😂
Gizem_izmir Kumru_ hiç bişey denemiyorum 😁 biraz normal doğumdan korkuyor gibiyim ama 😁karışık duygularım sezeryanda olmak istemiyorum
Jeatimo Kumru_ bende 38+4 bugün sancı çıktı nst de doktor dinlen aksi durumda gelirsin dedi bel ağrım var yoğun
Jeatimo Kumru_ @Alpaslan123 gece yarısı olmuş 38+5 oldum bende 🙈 valla sancinin değerini bilmiyorum ki canım hiç nst kağıdı var elimde bi
Kumru_ Gizem_izmir öyle yada böyle doğacak nasıl olsa😂Ama huyumdur kendimi yormayi koşturmayi çok severim 🤪🤦