Kızlar Allah’ın izniyle on günümüz kaldı. Oğlum iki yaşında kardeşini bekliyoruz. Çok heyecanlıyım ama bir o kadar da: iki çocukla hayat nasıl olcak, oğlum etkilenir mi diye korkuyorum. O yüzden bir an önce doğsun istiyorum aşırı merak içindeyim. Var mı benim gibi doğuma az kalmış heyecanlı anneler 💞👣