busrakoylu oguzweannesi normaldir canım Allahın izniyle🙏🏻 ben alıştım artık bi gün kuduruk bi gün sakin olmalarına🤭❤️
ravzakck91 Hareketini hissediyorsanız korkmayın bende bir haftadır gündüzleri hareketlerini hissedemedim geceleri az da olsa hissediyordum doktora gittim gayet iyi bir sıkıntı yok dedi
oguzweannesi ravzakck91 hissediyorum ama dediğim çok az kıpırtı halinde yani dün akşama kadar hiç durmadı bugün aşırı sakin olunca endişe duydum 🙄
oguzweannesi Fulyaaa1 sizin haftanız kaç acaba ben yanılmıyorsam 23 de 490 gram diye hatırlıyorum şuan kaç bilmiyorum kontrole daha var
oguzweannesi Busra2013 aynen ya dün baya hareketliydi dışardan bakınca görünüyodu nerdeyse çıkacak dışarı diyodum bugün hareketsiz dünün yorgunluğu mu acaba 😄🤷
incikinannesi oguzweannesi 24+4 üm bende az hissediyorum düzenli değil yani normal diye biliyorum bu haftalarda benimde evde dooplerim var ama çok nadir kullanıyorum eşim yükseğe koymuş almıyım diye o yüzden sürekli kullanamıyorum gönlünüzü ferah tutun çikolata yiyip solunuza yatın
oguzweannesi incikinannesi sürekli kullanmak iyi değil diye biliyorum ama ara sıra böyle hareket alamadığım zamanlar olsa fena olmazdı diyorum almayı istiyorum ama hangisi iyidir bilmedigim için almadım
incikinannesi oguzweannesi aynen en son 19 haftalıkken dinlemiştim ben benimkinden memnunum bi bakayım neymiş model markasına tabi isterseniz😌
oguzweannesi incikinannesi evet iyi olur en iyisi bir tane almak sürekli hastaneye koşamıyoruz hareket alamadığımız zaman iyi olur 😊
MelekAlyaM iki_bal_annesi58 valla cok arıyorsun pat dıye bulunmuyor kalbı fettal dropler yazınca cıkıyo 300 tl almıstım
Tugcedefne Melteminkuzusu dolaptan aldım ben. Fetal dopler yazınca çıkıyor aıfır almaya gerek yok. 20 güne kadar doğurunca ben de satacağım kendiminkini.
Tugcedefne oguzweannesi dolaptan aldım ben. Fetal dopler yazınca çıkıyor aıfır almaya gerek yok. 20 güne kadar doğurunca ben de satacağım kendiminkini.
oguzweannesi Tugcedefne ne kadar fiyata vereceksiniz acaba bende almayı düşünüyorum sıfır olanlar çok pahalıya geldi
Feyzaveannesi oguzweannesi Aynısını 2 gün önce yaşadım bende. Normalde karnım yukarı kalkar o kadar sert vurur 2 gün önce çok hafif dokundu sadece. Tatlı yedim uyudum falan Yok bana mısın demedi. Sonra kendi kendine hareketlenmeye başladı. Ertesi güüinü eski haline döndü. Hiç hareket etmediyse sıkıntı ama az ise bir problem yoktur canım
oguzweannesi Feyzaveannesi nadir ve hafif hareket hissediyorum hafif kıpırtılar yani normalde sert ve hareketliydi o yüzden endişe duydum bugün yine aynı zayıf hissediyorum ama bakalım inşallah normaldir