oguzweannesi Feyzaveannesi nadir ve hafif hareket hissediyorum hafif kıpırtılar yani normalde sert ve hareketliydi o yüzden endişe duydum bugün yine aynı zayıf hissediyorum ama bakalım inşallah normaldir
oguzweannesi Eda_6 bu sakinliğe alışkın olmadığım için tereddüt ettim ama en azından az da olsa hafif hareketleri var hiç yok değil o yüzden biraz içim rahatladı teşekkür ederim 🙏
Eda_6 oguzweannesi ben de geçen ev temizliği yapıyorum diye ciddi hareketliydim ve acayip yoruldum. O gün benim de hareketleri yok denecek kadar azdı canım. 🥰🙏🏻 İçini ferah tut