oguzweannesi 24+4 haftadayız bugün hareketlerini az hissediyorum sebebi ne olabilir kızlar korkmalı mıyım normalde çok belirgin hissederdim mesela dünde hareketliydi ama bugün tembel gününde mi bir sorun mu var anlamadım 😔
Fulyaaa1 oguzweannesi 24+6 yım bende dünden beri aynı sorunu yaşıyordum ama şuan cok şükür net şekilde hissetmeye başladım :)
incikinannesi oguzweannesi 24+4 üm bende az hissediyorum düzenli değil yani normal diye biliyorum bu haftalarda benimde evde dooplerim var ama çok nadir kullanıyorum eşim yükseğe koymuş almıyım diye o yüzden sürekli kullanamıyorum gönlünüzü ferah tutun çikolata yiyip solunuza yatın
Tugcedefne O haftalarda benim de öyle oluyordu. Eve bir dopler aldım ben çok uzun zaman hissetmediğimde kalp atışını dinliyordum. Tavsiye ederim.
Srnaslan35 Yorulmuş olabilirsin. Biz yorulunca bebişte yorulurmuş. Tansiyonun falan normalse korkmana gerek yok vence. Birkaç gün takipte kal stres yapma.
oguzweannesi Srnaslan35 tansiyon normal yorgunlugum yok aslında her zamanki düzenim tam tersi çok dinleniyorum ama bilemedim neden olduğunu düzelir inşallah 🙄
MelekAlyaM Melteminkuzusu bende aldım amazondan ama 1 kere kullandım duruyo oyle amazona bakabılırsınız
Tugcedefne Melteminkuzusu dolaptan aldım ben. Fetal dopler yazınca çıkıyor aıfır almaya gerek yok. 20 güne kadar doğurunca ben de satacağım kendiminkini.
iki_bal_annesi58 MelekAlyaM ne yazdınız çıktı ben doppler yazdım çıkmadı kaça aldınız birde iyi mi net olarak kalp atışını duyabiliyor muyuz
oguzweannesi Fulyaaa1 ara sıra oluyor demek ki 🙄 çok nadir hissediyorum sabah beri her zaman böyle değildi inşallah düzelir 😔
MelekAlyaM iki_bal_annesi58 valla cok arıyorsun pat dıye bulunmuyor kalbı fettal dropler yazınca cıkıyo 300 tl almıstım
Tugcedefne oguzweannesi dolaptan aldım ben. Fetal dopler yazınca çıkıyor aıfır almaya gerek yok. 20 güne kadar doğurunca ben de satacağım kendiminkini.
Fulyaaa1 oguzweannesi bende öyleydim düzelir merak etme yerleri daralıyor artık normaldir yakınlarda gittiniz mi doktora
oguzweannesi busrakoylu dün dediğiniz gibi kuduruyodu bildiğiniz ama bugün aşırı sakın çok nadir hafif hissediyorum 😄 inşallah normaldir
busrakoylu oguzweannesi normaldir canım Allahın izniyle🙏🏻 ben alıştım artık bi gün kuduruk bi gün sakin olmalarına🤭❤️
oguzweannesi Fulyaaa1 en son geçen hafta gittim enfeksiyonum var onun dışında gebelik sorunlarım yok Allah’a şükür dün zaten baya hareketliydi bugün aşırı sakin o yüzden endişe duydum çok sakin nedense
Fulyaaa1 oguzweannesi yok o normaldir canm merak etme cok normal bu haftalar da düzensiz olması kilosunu merak ettim de
oguzweannesi Fulyaaa1 sizin haftanız kaç acaba ben yanılmıyorsam 23 de 490 gram diye hatırlıyorum şuan kaç bilmiyorum kontrole daha var
oguzweannesi Busra2013 aynen ya dün baya hareketliydi dışardan bakınca görünüyodu nerdeyse çıkacak dışarı diyodum bugün hareketsiz dünün yorgunluğu mu acaba 😄🤷