Mom5444 AnnesiyimM53 ismin ne orada nokta koyarak üstte bırakalım illa göre olacaktır geçen bi arkadaş paylaşmıştı fotoğraf
iki_bal_annesi58 AnnesiyimM53 cümlemizden inşallah canım çok geçmiş olsun Rabbım bebeğine şifa versin inşallah
Papatya-Kokusu AnnesiyimM53 bilgim yok canım ama maşaAllah bebeğin çok tatlı rabbim nazarlardan korusun ben senin haftanı kücük sanıyordum 20’lerde falan kaç haftalık doğurdu kısa sürede evinize dönün inşaAllah
Papatya-Kokusu AnnesiyimM53 cabuk toparlar ilk bebeğim 33 haftalık 31 le uyumlu doğmustu sizinkinin organları daha gelişmiş doğmustur hemen evinize dönersiniz inşaAllah 🌸
AnnesiyimM53 Papatya-Kokusu inşallah ama zor 1 aydır orda yatıyo damağı yarık hortumlarla besleniyo yavrum
Papatya-Kokusu AnnesiyimM53 bizde 32 gün kalmıstık solunum sıkıntısı var diye sizin neyiniz var balım
iki_bal_annesi58 AnnesiyimM53 https://instagram.com/op.dr.denizakbulut?utm_medium=copy_link instagram hesabı var canım görüş stersen doktor ile arkadaşıma yazdım da görmedi
Papatya-Kokusu AnnesiyimM53 oşş tabbim bir an önce şifa versin kücük bal’a operasyon geçirecek sanırım değil mi
Guzucuk25 AnnesiyimM53 çok tosbik bir bebek maşallah ALLAH bağışlasın bana da down gibi gelmedi gayet normal bir bebek kurban olurum tatlılığa bak yaffff ısırmalık 🙃😊