Mesela ben hamileyken bütün kontrollerimi yaptırdım 3 ayrı hastanede 3 ayrı doktora göründüm ama bana bebeğimin çok sağlıklı ve hiçbir sıkıntısı olmadığını söylediler ama doğum yaparken bebeğim doğunca down sendromu olduğunu söylediler yüzüne bakınca ve bebeğim hiç down sendromuna benzemiyo görseniz sadece elinin bi tanesinde tek çizgi var bence sizin bebeğinizde de öyle bsy olsaydı doğduğunda söylerlerdi güzelim canını sıkma kafana takınca daha kötü oluyorsun ben yaşadığım için söylüyorum canını sıkma