AnnesiyimM53 Mavistez ya bebeğime hamileyken demişti doktor olabilir diye çok araştırmalar ettim piskolojim çok bozuldu piskolojik bi de bebeğimin ayakları yamuk doğdu bilekten bide damağı yarık doktor sendromik bebek de diyince taktım kafama acaba dawn sendromlu mu diye çok üzüldüm vallahi
Mavistez AnnesiyimM53 bacaklari ve damagi tedavi edilebilir bişey korkmayın üzülmeyin lütfen. Kalbine falan bakildimi yani bilmiyorum her öyle doğan down diye biseyde yok benim akrabamin bebegide bacakları oyle doğdu ama alçıya almışlardı şimdi çocuk 10 yaşında civarı düzeldi yani yarik damakta tedavi ediliyor ama down için test yaptırdınız mi bana değil gibi geldi inşallah değildir diğer şeylerinde çaresi var diye biliyorum
AnnesiyimM53 Mavistez inşallah vardır canım bnm inşallah yaa benim bebeğiminde ayakları düzelir canım çok dua ediyorum yeterki çözümü olsun da gerisi önemli değil
Mom5444 AnnesiyimM53 merhaba ben bu siteden patlaştığınız fotoğrafları göremiyorum telefonumdan kaynaklı sanırım. Başka siteden paylaşma şansınız var mı anlamıyorum ama eşimin kuzeni down tabi o 30 yaşında. Bide Happy kidse paylaşın isterseniz orasını anneler kullandığj için yardımcı olurlar inşallah
Mom5444 AnnesiyimM53 https://imgyukle.com/ Happy kidse kesinlikle paylaş bence ara ara böyle postlar paylaşılıyor bilgili anneler yardımcı olur ☺️ İnşallah bişeyi yoktur bebeğinizin
Mom5444 AnnesiyimM53 Maşallah ben downa benzetemedim tabi anlamıyorum ama benzetemedim. İnşallah bişeyi yoktur 🌸
Luliko AnnesiyimM53 oy yerim ya maşallah 🧿 ben down olduğunu sanmıyorum ama en doğru bilgiyi doktorlar verecektir tabi
alparslanin_annesi AnnesiyimM53 yüzü şişmiş sadece nedenini bilemem ama down sendromluların yüzü de böyle değil canım büyük ihtimalle boşa telaş yapıyor olabilirsin
_edaa Oyy maşallahhh rabbim nazarlardan saklasın 🧿 bence değil gibi duruyor canım üzülme sen de rabbim feraha kavuştursun inşallah güzel haberler alırsın🙏🏼 Allahım sağlık versin çook güzel bir bebek maşallahh 🧿🧿🧿
Kucukfasulye91 AnnesiyimM53 allah bağışlasın 😍😍 Doktor muhakkak böyle bir durum olsa derdi canım emin olamıyorsan tekrar tekrar sor burda bizlerin bu yorumu yapacak kadar tıp bilgisi yoktur iyi yada kötü yorumlar seni etkilemesin ☺️ Doktordan için rahat değilse başka doktora gidebilirsin ki ilk doğduğu an çocuk doktorlaro muayene ediyorlar o zaman yorum yaparlardı diye düşünüyorum 😇
Masalminik AnnesiyimM53 öncelikle çok güzel bir bebek rabbim sağlıklı uzun ömürler versin. Avucuna bakarsan kesin anlayabilirsin tek çizgi varsa down sendromlu bir meleğe sahip oldunuz demektir. Fakat türünü ve sendromun derecesini öğrenmek için genetik test yapılmalı mutlaka.
AnnesiyimM53 Masalminik tek bir çizgi mi oluyo başka yokmu hiç çizgi aşağıya doğdu veya yukarıya doğru yok mu cidden
Bebegimveben0811- 2_mucizemm hangi il de yaptırdınız kontrolleri ve özele mi devlete mi gittiniz ve doktorlar me diyor kontrol eden bu konuda
2_mucizemm Bebegimveben0811- Gaziantep de özel hastaneye gidiyordum canım 3 ayrı hastaneye gittim ztn ama hepsi de normal olduğunu söylediler bana hep
Seymaben AnnesiyimM53 oyy allahim nazalardan korusun biran once kurtulsun o hortumlardan falan inşallah🥺🌺pek emin olmamakla birlikde bana pek down gibi gorunmedi bebis 🙄