Elif_aren bence eşini karşına alıp güzelce anlatman lazım. Sert olup bağırıp çağırma bi fayda etmez 😥. Bundan kırıldığını,üzüldüğünü anlat. Aynısını ben yapsam neler hisederdin de mesela. Duygularını tam ifade etmeni öneririm. Çoğu erkek bu tarz şeyleri izleyip bakıyo aldatmak değil bu, o anlık.Bebişin için güzelce konuşun 👍👍