Elif_aren canım ben yeni evlendiğimde böyle birşey yakaladım uygunsuz Videolar falan ve çok tepki gösterdim. Söz verdi asla yapmam dedi. Sanıyorum ki yine yapıyor. Şimdi ben üstüne gitmek istemiyorum anlamamış gibi yapıyorum ama hissediyorum. Bu evrede kendini ve bebeğini düşün. Al karşına konuş. Bunun normal bir davranış olmadığını artık bekarlık zamanlarında olmadığını eşine karşı sorumlulukları olduğunu hatırlat ve ben bu şekilde senden soğursam dönüşü olmaz hamile ikEn bana bunu yaşatma hesapların hepsini kapat ve söz ver diyerek biraz mantıksal konuş. Sonra da kurcalama takip etme ama ediyormuş gibi görün üzerinde baskı olsun. Takip etme diyorum kendin için strese girip üzülme diye. Doğumdan sonra tekrar yakalarsan da bahanesi kalmamış olacak senin bir engelin olmayacak. İstediğinde burada değil miyim diyerek gerçekten şiddetli bir tepki gösterebilirsin. Emin ol şimdi bir sürü bahan sunup seni daha da üzecek kendini suçlu hissetmene sebep olacaktır