Yani normalde vefat eden birinin ismini koymayı ben de mantıklı bulmuyorum.. yepyeni bir birey sonuçta. Ama her şeyden bağımsız peşin ismi çok güzelmiş:) şarkısı bile var ben hiç cirkin veya şanssız pelin görmedim mesela 🤭 en azından eski demode bir isim degil. Göksu ismi de güzel. Göksu Pelin konulabilir mi? Double Havalı bir kız olcak gibi ☺️