mom130 Bende fikrimi belirtip yorum yaptım. İstediğim kişiye de cevap veririm, istediğim yere de yazarım buna siz karar veremezsiniz. Aynı şekilde sizde öyle yazabilirsiniz. Burası tartışmaya açık bir platform kurallar aşılmadığı sürece herkes istediği düşünceleri istediği şekilde ortaya dökebilir. Buraya bir yorum yapıyorsanız buna cevapta gelebilir. Sizin istediğiniz şekilde kullanamayız kusura bakmayın. Ortamı gerecek bir durumda bulunmadım. Bulunabilirim de bunun moderatörlükle bir bağı yok aynı şekilde burada kullanıcıyımda ben. He bu arada biz ‘aaa buna gıcık oldum’ deyip askıya almıyoruz😂