Fmerve nese_gocuk İbrahim gökçek var Google ye yazarsanız cıkar Facebook tada var şifa olsun inşallah numarayı ararsanız kızlsr çıkıyor rahat konuşabilirsiniz
lunam nese_gocuk hayırlısı o zaman valla. İnanki bazen olmayınca olmuyor, biz belirleyemiyoruz bebişin ne zaman doğacağını 1 seneden fazla bekledim ben de. Rabbim inşallah en güzel zamanda hayırlı bir evlat nasip etsin sana da 🌸
Kubra-25 nese_gocuk bende aynı durumla iki yıl bekledim C-life macun kullandım 3 ay şuan hamileyim kızımı dört gözle bekliyorum tavsiye ederim dene istagramda sayfaları var 👍🏻🤲🏻
Kubra-25 nese_gocuk bu arada macunu kullanırken aralıklı oruç normal oruç yada sıkı diyet yürüyüş var çok faydalı oluyo tavsiye benden gerisi Allahtan olsun inş gönlüne göre versin 🤲🏻
nese_gocuk Ayla2022 eşimde bı sıkıntı çıkmadı bı kaç ay daha klomen uygulayalım dedi doktor sonra rahim filmi dedi
Hamisannee nese_gocuk bende de polikistik over var dedi 62 kiloydum 55 kiloya kadar zayıfladım ve hiç beklemediğm anda oldu hiç ilaç kullanmadım beslenmene dikkat et zayıf olsan bile günlük yürüyüş yap💕
nese_gocuk Sezh canım duş aldıktan sonra 1 litre suya iki çorba kaşığı tuz koyup karıştırıyoruz sonra sağ omuzdan sol omuza doğru döküyoruz kadın disi enerjiyi yukselTmek için yapılıyormuş normalde Esra ezmecinin sayfasını yada youtubede videoları var ordan da bakabilirsin anlatiyor
BesteKc nese_gocuk bizim gibilerin dikkat etmesi gerekiyor, şekeri, gluteni tamamenn kestim. 1-2 ay sonra hamile kaldım. Çok dikkat etmemiz gerekiyor bir ömür :( (şimdi 1-2 nutella kaçamağı yapuyorum tabii yalan yok)
Aycaaa571 nese_gocuk herşeyin ilk önce hayırlısını dileyin sabredin ve duayı dilinizden düşürmeyin, stres yapmayın