nese_gocuk bende de pkos var ve benim de tatlı düşkünlüğüm vardı, abartmazdım ama yine de abur cubur da severdim. İnsülin direnci çıktı ben de ve adetlerim çok gecikmeye başlamıştı. Normalde pkos olmasına rağmen öyle çok gecikme falan yaşamıyordum. Özelde bir doktora gittim sağolsun güzel ilgilendi. İnositol içerikli bir takviye vitamin verdi ve şeker ilacı verdi. O ilaçlarla beraber 3-4 ay kadar daha denedik olmadı. Sonra o arada covid oldum araya ramazan girdi filan derken bıraktık denemeyi. Valla evlat edinmeyi dahi düşünüyordum artık. Yine de aklımda kalmasın şunu da yapayım dedim, o ay arı sütü bal propolis polen karşımı tükettim, çok şükür fayda etti.
Siz yine de ümitsiz olmayın, isyan etmeyin. Emin olun pkos üstesinden gelinmeyecek bir şey değil. Üstelik stres biz pkoslulara çok daha fazla etki ediyor malesef, o yüzden ne kadar az stres yaparsınız o kadar iyi olur.