nese_gocuk Merhaba, öncelikle yazdıklarını okurken kendi geçmişimi okudum sanki. Yaklaşık 1 sene önce biz de aynı şekilde doktorun yollarını tuttuk. Ben üniversiteden beri bende pco olduğunu biliyordum ama çok sorun olacağını düşünmemiştim. Klomenler asla işe yaramadı çift dozlar işe yaramaadı 17 gün takip ediyorlar zaten sonra bırakıyorlar Bi kere bile büyüyen Yumurta görmedik. Haliyle insanın stres seviyesi çok yükseliyor. En son doktora ben artık daha ne yapayım diye sorular soruyordum. Yine klomenin işe yaramadığı bir ay 17 gün sonra pas geçtik doktor adet olunca gel dedi bende adet falan olmadı 20 gün sonra tekrar gittim muayenede hiç bişe çıkmadı kan testi negatif çıktı söktürücü verdi kullandım yine adet yok. Bu esnada evde test yapmak istemiyorum tabi çünkü negatif sonuçlardan bıkmıştım nasılsa hamile değilim diye o ay yapılmaması gereken ne varsa yaptım tabi salmıştım çünkü kafamı hamile değilim diye odaklamıştım. Kalktım başka şehre annemin yanına gittim görmeye. Orda Bi şekilde test yaptım kendi kendime aaa pozitif 🥰 Meğer oğlum 7 haftadır benleymiş. Çok uzun oldu farkındayım ama demek istediğim sen ne yaparsan yap Allah ol derse olur. Bu arada hiç bir zaman isyan noktasına gelmemeye çalış. Tevekkül ve teslimiyet muhteşem bir iç huzur veriyor insana. Ben Allah a hep şöyle dua ettim hayırlı evlat nasip et ama olmazsa da kabülüm sen en iyisini bilirsin. Eşimle konuşuyorduk olmazsa evlatlık alırız sevaba gireriz yine evlat büyütmüş oluruz diye. Yani sabır sabır sabır. Burada 5 sene deneyenleri okuyorum Allah herkesin sınavını ayrı yapıyor kurban olduğum. İsteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🙏🙏
-