Cicekdeniz nese_gocuk benimde aynı şekilde pcos vardı birkaç ay femara denemiştim olmadı. Ardından rahim filmi çekildim ve 2 ay sonra hamile kaldım bu sırada yumurtlamamı takip ettim ve tabi bol dua ettim. Rahim filmini öneririm bir tıkanıklık olmasa bile hamile kalma şansını yüzde 70 yükseltiyor demişti doktorum 🙏🏻
nese_gocuk Yasmin_yaso inşallah bizimde bir evladımız olur stres çok büyük etken diyolar herkes de kafaya nasıl takmicam onu bilemiyorum
Hayal_et07 nese_gocuk beyninizi olmamaya odaklamayın ve oluruna bırakın. Ayrıca haketmiyor muyuz gibi düşüncelere girmeyin sakın.. Elbet Rabbimin bildiği vardır. Sabredin ve kafanızı rahatlatın. Böyle konularda üstüne ne kadar giderseniz ters tepiyor ve teptikçe moraliniz bozulur. Oluruna bırakırsanız hiç beklemediğiniz bir anda haberini alıverirsiniz ve sizlere sürpriz olur inşallah
Bfduam -Melek Rab’bim sağ salim kucağına aldırsın yavrunu, Hamd olsun ki Rabbim nasip etmiş🤲 Doğal yolla mı oldu bu minik? 5 tüp deneyimi oldukça yıpratıcı. Fsh kaçlardaydı? Benimde rezerv az fsh yüksek.
-Melek Bfduam benim fsh değerimi hatırlamıyorum sadece yumurta rezervim 0,49 çok düşük dedi doktor normal yolla zor dediler ama 2 tane normal yolla oldu biri düşük diğeri doğumla sonuçlanacak nasipse rabbim sanada nasip etsin
Gamze_akgunn nese_gocuk yok ara verme bence de çocuk olsun dıyede zorlama normal ilişkinize devam edin benim adetim o kadar düzensizdiki salmıştık artk olmuyo dıye tutmus
Gamze_akgunn Gamze_akgunn bide ben devlete gıtmıstım ıkı sene önce kadın bana dediki bi hormonlarla cocuk sahıbı olman zor gerizekalı sonra ozele gıttım adet düzni için dedı cocuk dusunuyosan ona gore bısıler yapalım o zmn dısunmuyodm
Gamze890 nese_gocuk aynı sorun Benım de vardı yaklaşık 1 sene iğle hap tedavısı gördüm ama olmadı sana morel bozuk çıkardım resmen yaslanırdım negatif sonuç alınca sana çok içten söylüyorum. Morelini hiç bozma hep iyi ve olumlu düşün köyü düşünme herseyın bası morel ben en sonunda doktora aşılama yaptırmak istediğimi söyledim ve suan ikizlerime hamileyim aşılama yaparken o kadar morelimi yüksek duamı eksik etmedim sende öle yap morelini bozma ♥️ Rabbım Sanada anne olmayı nasip eder
Hennagranfx nese_gocuk isyan etmeeee . Herkesin imtihanı farklı oluyor bu hayatta Allah kalbini deniyordur belki kimbilir nerden biliyorsun. Otur haline şükret gec olsun da güç olmasın de rabbim hayırlısını ver de. hayırsız olsa bile ister misin o evladı? Belki olmaması olmasından daha hayırlıdır senin için. Allah bilir biz bilemeyiz. Kalbini de ferah tut isyan ederek konusma. Ama rabbim yine de hayırlı zamanda gönlüne göre hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin sana da isteyen herkese de . Sınavdayız bu hayatta bazıları varlıkla , bazıları ise yoklukla imtihan oluyor . Sabret sabır guzel sey sonra güzellikler seni bekliyor olur insallah. Ne istersen hayırlısını iste
nese_gocuk Hennagranfx isyan etmek değil de adet olunca moralim bozuluyor sürekli herşeyin hayırlısı tabi
Kard_de_len02 nese_gocuk Bende 6 yıl oldu denemediğim ilaç , iğne kalmadı eşim yurtdışına gidecekti gideceği son ay artık doktora gitmek istemedim. Herkes bana merdiven inme çıkma çocuk taşıma ağır taşıma diye diye piskolojim daha çok bozulmuştu. Son ay hiç birleşe dikkat etmedim doktora filan da gitmedim adetim 7 gün gecikmişti test yapmaya o kadar korktum ki pozitif çıkınca bile inanmak istemedim çünkü hiç beklemediiğim bir anda geldi meleğim şuan 8 haftalık olduk sakın umudunu kaybetme umarım en kısa zamanda bu duyguyu yaşarsın .