Busratngz Bende aylarca denemenin sonunda en son instagramda tesadüfen bir sayfaya denk geldim doğal ürünler yapıp satan bir sayfa orada hayıt tohumunun gebe kalmak ve kadın hastalıkları ile ilgili her rahatsızlığa iyi geldiğine dair çok fazla memnuniyet mesajı gördüm kendim aktardan hayıt tohumu aldım onu toz haline getirdim üç tatlı kaşığı hayıt tohumu tozu 3 yemek kaşığı hakiki bal ve biraz limon sıkarak macun yaptım her gün bir kaşık yedim sonuç bir ay geçmeden hamileyim tabi sonuç alma süresi kişiden kişiye göre de değişebilir ama çok ucuz ve basit bir şey istikrarlı şekilde de her gün yaparsan bence kesinlikle sonuç alırsın istersen instagramdaki gördüğüm sayfa “ @nihalinbahcesi ” oraya da bir göz atabilirsin eşler için de ginsengli kuvvet macunu var 🥰
Azra_Mom Busratngz bende kullandım hormonlarım yüksekti benimde 1 ay sonunda hamile olduğumu öğrendim ama ben Nihal abladan aldım miktarı kendim ayarlayamam diye
-Melek nese_gocuk umutsuz olmayın ben evlendiğimden beri görmediğim tedavi kalmadı macun filanda kullandık 5 kere tüp bebek 1 kürtaj 2 düşük hepsi geçti şimdi 35 haftalık olduk nerdeyse ve ben bunları 1 buçuk senede yaşadım yıpratıyor bu süreç insanları ama umudu kesmeyin benim oğlum normal yolla oldu birde normal yolla denemeyi bırakmayın maddi gücünüz yettiği kadar diğer tedavilere devam edin ama en önemlisi Allah ın izniyle benim yavrum olacak inancını kaybetmemek bu uğurda çok gözyaşı yorgunluk oluyor ama şimdi attığı tekmeleri hissedince bir an bile pişman değilim onun için verdiğim mücadeleden 🥰
Yasmin_yaso Canım görür görmez yazmak istedim çünkü bende bır çok uygulamaya böyle yazıyordum çok ağladım çok dua ettım bır yerde çocuk vıdeosu gördüğümde hep burnumu direği sızladı asla olmuyor olmayacak dedım herkes kafana takma düşünme stres yapma dedı . Bu kelımeler bile çok canımı sıkıyordu ama bizzat yaşadım gördüm . 9 haftalık hamıleyım . 3 buçuk yıl sonra oldu . Pkoluydum yumurta tembellıgı vardı ılacsız gelısmıyordu ılacla da tek bir yumurta oluşuyordu ancak . Ama pko çocuk tedavısı ıcınde en ıyı durumda olan bir tanıdır . Yanı söyle kı 3 kez klomen denedık olmadı benım tavsıyem kesınlıkle femarayı denemınız bu ılaclarla 6 kez deneme şansımız var 3 klomen 1 femara denedim yumurta oluşmadı yeterlı büyüklüğe gelmedı daha sonra baya 1 sene ara verdım yıne olmadı en son femaraya başladım+ çatlatma iğnesi ılk ay olmadı ıkıncı ay son sansımdı aşılamaya gecıcektık aynı sekılde yaptık ve daha sonra bir kez ilişki oldu . Eşim şehir dışına gitti o geldıgın de ben gittim bir yerlere yanı demem o kı ılıskıye 1 kez dışında gıremedık bu sebepten dolayı da olmadı dıye düşündüğüm hıc takıp etmedim o ay o kadar rahattım kı çünkü boşa gitti dıye düşündüm kendımı aşılamaya hazırlamıştım sonra günler gectı zaten günüm hep gectıgınden hıc anlamadım aklımın ucuna gelmedı çatlatma ıgnesının 20. Günü hala adet olmadığım ıcın doktorumun ısrarıyla yaptım ve zaten çıkan sonuca ınanamadım . Demem o ki hem herseyın bir vaktı gerçekten varmış . Hemde çok dua edıyordum ben . Kafama hıc takmadığım ay da oldu herkesin ve doktorun dedıgı o stres yapma kelimesi doğruymuş . Ve tıbbı bir tavsiye vermem gerekirse kesınlıkle bir tüp bebek merkezinde tedavi olun çünkü oranın doktorları çok ayrıntıcı ve herseyıne bakıyorlar mesela bende insülin direnci çıktı şeker ilacı kullandım d vitamını ve balık yağı kullandım ıkı ay da oldu . Istanbul da Bağcılar medipol mega vuslat lale bakır hocam ona minnettarım 🙏🏻
nese_gocuk Yasmin_yaso inşallah bizimde bir evladımız olur stres çok büyük etken diyolar herkes de kafaya nasıl takmicam onu bilemiyorum
-Melek Bfduam benim erken menopoz adı veriliyor yumurtalık rezervi çok düşük dü 0,49 larda evlendiğim sene denedik olmadı 2 sene tüp bebek tedavisi başladık şimdi 3 senelik evliliğim var ve bana bu teşhis koyulduğunda daha 32 yaşındaydım bide ama hiç bir şekilde umütsizliğe kapılmadım ve tedavinin peşini bırakmadım ama 2 gebelik yaşadım ikiside normal yolla oldu 1 kürtajla sonlandı geçen sene Ramazan’da bu sene Ramazan’da da güzel haberi aldım ve çok şükür 35 haftaya geldik ocak da nasip olursa kucağıma alacağım Mehmet asaf ımı sanada nasip etsin rabbim tez vakitte bütün isteyenlere
Gamze_akgunn nese_gocuk merhaba canım bi senedir bebek olsun dıye denedık olmadı artk eşimle bıraktık peşini boşverdim olma ihtimalini benim hormon bozukluklarım ve kistim vardı bilmiyorum bız 4 ay once ıkımız aşı olduk hatta 4 ay bile olmadı sonra hamile oldugumu öğrendik erkeklerde sperm sayısını arttırdıgını soluyolar anlamadm suan 13 haftalık hamileyim gercekten isteyip takınca olmuyo biraz boşa bırakın
Gamze_akgunn Gamze_akgunn bide ben devlete gıtmıstım ıkı sene önce kadın bana dediki bi hormonlarla cocuk sahıbı olman zor gerizekalı sonra ozele gıttım adet düzni için dedı cocuk dusunuyosan ona gore bısıler yapalım o zmn dısunmuyodm
Edoliii nese_gocuk stres en onemli etken bska sylerle mesgul ol dsunmemeye calis olmaz diye bsey yok dilinden duayi eksik etme Allah en kisa zmanda nasip eder insallah hepimize
Bade88 nese_gocuk Rahim filmi çektirdiniz mi?bazı doktorlara çok sahibi olamıyorum diye gidildiğinde direk Hsg filmi isteyip ona bakıyorlar,sonra tahliller falan.
umutluanneadayi nese_gocuk 1.5 senedir evliyim hiç bir sorun yok ama olmuyor artık bıraktım Rabbim vereceği zamanı bilir hayırlısı ne zaman ise o zaman olsun diyorum Rabbim elbet birgün bana da nasip edecek 🤲🏻
Bfduam -Melek Rab’bim sağ salim kucağına aldırsın yavrunu, Hamd olsun ki Rabbim nasip etmiş🤲 Doğal yolla mı oldu bu minik? 5 tüp deneyimi oldukça yıpratıcı. Fsh kaçlardaydı? Benimde rezerv az fsh yüksek.
Oykununannesi55 nese_gocuk benimde olmuyor du özelde bir doktor hsg filmi çektirin çünkü ikimizde de problem yoktu öbür doktorlara göre hsg filmi çektirdim ondan önce bir arkadaşım adak adadım benim öyle oldu dedi bende denedim 2 ay sonra hamile kaldım Allah sizin gibi insanlara çok veriri inşallah haketmeyenlere değil
Gamze_akgunn nese_gocuk yok ara verme bence de çocuk olsun dıyede zorlama normal ilişkinize devam edin benim adetim o kadar düzensizdiki salmıştık artk olmuyo dıye tutmus