zeynepkilinc Benimde son 70 günüm hiç doğru düzgün uyuyamıyorum. Sürekli uyanıyorum. Üçüncü gebeliğim ama kafama çok takıyorum. Sanki günler hiç geçmiyor.30 haftalık oldum. buradaki hanımların 36. Haftadayiz gün aldık demeleri beni heyecanlandırıyor. Diyorum bnde o günleri görür müyüm? Üçüncü ve zor bir gebelik geçiriyorum. Rabb’im hepimizin yardımcısı olsun inşallah. Kuzularimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah mevlam.