Jdjdjdjk canım daha 1 hafta önce yakın arkadaşım oldu doğumu ya açılmam olursa sancım olursa tabiikide normal ama şuanlık belirti yok arkadaşımda da yoktu 40 haftada yatırdılar kıza açılma yok diye 24 saat suni sancı verdiler oda normal normal diyodu baktılar artık çoçuk kakasını yicek kız kıvran kıvran doğuramıyor açılma yok sezaryana aldılar ben hastaneye gittim ziyarete kız ölü gibiydi onu bir gördüm tabi ben farklı hastane doktor ama dedim ki böyle olacaksa ben normal doğuramam asla okadar sancı Çek sen sonra sezaryan ol yok dedim öyle kararımı verdim değiştirdim ama ne olacağını allah bilir daha 15 günüm var belli benim açılmam olur rahat olur bilemem ouğzden seZaryan istedim ama hangisi hayırlısıysa o olsun ya 🙏🤲