Canım önce dahiliye doktoruna çık bebek düşündüğünü ve bütün değerlerine baktirmak istediğini söyle, d vitaminine de bakar mısınız diye özellikle söyle oda önemli, ve TSH ına da bakar bence . Benim d vitamini düşük çıkmıştı damla verdi. TSH çok az yüksek çıkmıştı ona da hap başladı, birde folat kullanıyorum ben Solgar ın. Bu üçünü kullandım. Yani kısacası eşin de sende değerlerinize baktırın önce bebek için vücudunuzda ki değerleri normale getirin hayirlisiyla