Nurss34 artık yediklerimiz hep hormonlu ilaçlı ondanmidir nedir bilmem ama çevremde hep aynı sorun bebek düşünüyorlar ama geç oluyor 1 seneyi buluyor bizimde öyle bütün testleri yaptirdik hiç bı sorun bulamadılar ama 1 sene olmadı sonra zamana bıraktım kafamdan çocuk düşüncesini çıkardım kısmet nezaman olursa artık dedik o ay hamile kaldım 6 ay falan bı deneyin olmazsa ondan sonra doktora gidip gerekli testler kontroller ne varsa baktirin