Nurss34 evet hem de nasıl… Sen zaten birkaç aydır deniyormuşsun, ben 1 sene denedim olmadı. Zaten yıllar boyunca eşimi ikna etmeye çalıştım,bir yandan o beni çok yıprattı. Bebekten başka birşey düşünmüyordum ki. Ama dediğim gibi ne zaman ki olmuyor tedaviye başlanacak dedim boşverdim oldu.. 37+3 üz çok şükür şuan, gelmesini bekliyoruz 💞💞💞 sıkma canını herşeyin bi zamanı var