Nurss34 Öncelikle stres yapmamalısın, başta olmuyor hissine kapılmak stresi çok arttırdığı için olma olasılığını da düşürüyor. Folik asite başladım ilk sonra birlikteliği yumurtlama günlerime göre 2 gün ara vererek 1 haftalık dilime böldüm ilk ay tutmadı tabiki hatta hemen karamsarlaştım sorun mu var diye. Sonra baktık ki 2.5 ayda tutuvermiş minik mucizem 🌸😘 Eğer troidlerinizde yumurtalıklarınız da vs bir problem yoksa illaki tutar sıkıntı yapmayın. Doktorlarda zaten 1 sene dene olmazsa gel bakalım diyor 😊 öncelik stresten uzak olun, olmaya çalışın 🙏