mrssyncaa benmde bir buçk yıl sonra oldu bebegm canım açıklanamayan infertile teşhisi koymuştu doktorum, ve o ay hamile kaldım, ben bunu biraz strese bagladım her ay bi beklenti içindeydm doktorum öyle söledigi için hiç bi beklentim yoktu hamile olmaktan şüphelenmedim, ama üzerimde bi huzursuzluk vardı, bel agrıları iç gün hiç geçmeyen baş agrısı devamlı bunun tıkanıklıgı ve kasık agrıları özellikle sol yanım da birde wc ye gece bile çıkmaya başlamıştım, gögsümde de bır hassaslık vardı, ve fazlasıyla alıngan oldum herşeye aglama krizleri gibi, adetim o gün gelmesi gerekiyrdu ve gelmedi, annem halimden anlamış olcak ki test getirdiler, wc ye yok işte olmaz neden her ay bu eziyeti çekiyorum die aglaya aglaya girmiştim, ve büyük bi çıglıkla çıktım bu sefer ki göz yaşlarım mutlulukttan dı, diyecegm o ki stres yapma her ay acaba mı süphesiyle bekleme, ben böle belirtiler yaşadım, inşalah sende yaşarsın o sevinci 🙏