mrssyncaa canım benim de aynı şekilde belirtiler var kendimi umutlandırmak istemiyorum ama var yani belirti adetime de 4 gün kaldı sabırsızlanıyorum test yapmak için :) 🤭🤗🤗 benim yumurtlamanın ertesi gününden bi başladı hala devam ediyo adet belirtilerim ama hiç o kadar erken başlamazdı 13 gün önceden başladı ve sık sık idrara çıkıyorum kasık ağrısı bel ağrısı akıntı da fazlasıyla artış yorgunluk uyku hali hepsi var ama psikolojik olmasından da korkuyorum 😔 inşallah güzel haberler alırız canım ikimizde 🙏🏼🙏🏼