mrssyncaa sol kasik agrim feci agrimaya ve batmaya baslamisti benim de özellikle oturup kalkarken , cok sık idrara çıkma hatta anlamadım hastaneye idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi diye gitmiştim. Belimde ağrı hissetmedim hiç hala da ağrım yok. Umarım inşallah istediğin sonucu alırsın ama bu ay olmazsa bile stres yapmamaya çalış sakin ol ki bir sonraki ay hormonların daha çocuk için hazır hissetsin. Haberi merakla bekliyorum 🙏🏻