mrssyncaa canm cok bekledigin bir sey oldugu icin tum bunlar psikolojikte olabilir, arkdasimin belirtilerin disinda 3 kez yaptigi tahlillerde bile pozitif cikti. Ama gerckten hamilede klabilirsin ki insallah oyledir. Ama iste bunu biz nekdr soylesek bos tahlil yptirmadan bilemeyiz malesef:)) adet gununu bekle sonra test yap bence:))