simgeeeek55 Abdülhamit beyi çok duydum ama muayene ücreti bana pahalı geldiği için hic gitmedim. Detaylı için mahmut bey e gitmeyi düşünüyorum ona da ilk kez gidicem detaylı ya 100 tl ya bakiyormus normal muayene ücreti pek içime sinmedi ucuz geldi ama gidip bakicam artık napıyım. Bu arada öncesinde ığdır tıp merkezine gidiyordum oda çok sallama bakıyor oraya gitmeyi bıraktım