pusatmom35 hiç gitmeme gerek yok o zaman bende yarın gidicem abdulhamit beye yazarım nasıl baktığını falan ama dediğim gibi 17. Haftamda gittiğimde çok detaylı bakmıştı detaylı ultrason yapıyorum derse yarın onu öneririm mutlaka, çok teşekkür ederim bu arada🥰