Elfnr gizorel bugun firmayı aradım 8 iş günündesiniz dedi ama 24 kasımda kan vermiştim hafta sonlarını saymıyorlarmıs birde iki gün sonra varmıs oraya kan yarın 9.iş günü insallah acıklanır
Elfnr Kızlar acıklanan oldumu testleriniz benimki hala acıklanmadı cok streslendım genoks cok gec açıklıyor
Nurrr- Elfnr benimkide açıklanmadı ama bugün 1 hafta oldu daha siz firmaya sordunuz mu çok oldu sizin
Elfnr Nurrr- aradım bugun sitemli bugun yarın atıcaz mesaj dendi ama inanın 16 gün oldu manevi taribat bıraktı üzerimde
Deletedmom_289 Nurrr- hayır ben direkt fetal DNA yaptırdım doktorum daha güvenilir olduğunu söyledi cunku o yüzden ikili teste gerek duymadım açıkçası . Çok şükür bir sıkıntı da çıkmadı
Elfnr Tugcekkkkk benımde baya oldu canım 10iş günğ gecti 16 gün olmustur haftasonlarınıda sayınca bekliyorum ins bugun açıklanır güzel sonuclnır
Elfnr Nurrr- daha cıkmadı canım neyin nesidir anlamdım milletinki hep cıktı korkuyorum dicekler ki dna bulamadık genoksa öyle şikayet eden cok varmıs internet e okudum
Nurrr- Elfnr benimkide çıkmadı henüz inşallah öyle bişey demezler de hayırlı güzel sonuçlar çıkar inşallah yarın çıkar mı acaba Cumartesi ya pazar çıkmıyomuş
Nazlimom Elfnr Nurrr- kaç gün oldu siz vereli bende cuma günü yaptirdim 2li ve 3lü temiz çıktı ama detaylıda 21. Haftada yani burun kemiği 5.4mm cıktı normalin alt sınırında doktor nift testi yaptirin içiniz rahat etsin dedi 10-12 güne çıkar dedi