Nzli-brfn00 Elfnr ilk sonuç temiz geldi Allah’a şükür kromozom bozukluğu yokmuş🙏 Ama önemli olan amniyosentez kültür testiymiş oda yarın çıkacak bir umutla bekliyoruz 🙏 Allah’ın gönlümüze göre vermesini 🙏
Elfnr Nzli-brfn00 kuzum nie amiyosentez yaptırdın fetal yetmedimi %99 dogrulugu var korkma digeri temizdir 100%
Nzli-brfn00 Elfnr doktorum risk almayalım dedi bende direk kabul ettim allah büyük yarın ola hayrola. 💐
Alinnnss Nurrr- fazla pimpirikli olduğumdan doktorum önerdi ilk gebeliğimde 2 Li taramam yüksek çıkmıştı o stresi yaşamak istemedim bir daha
Uzm-Nurse Elfnr yaptırmadım ama Ümraniye eğitim araştırma ya yönlendirdiler orda yapılıyor sanırım oraya randevu aldım 🙏🏻
gizorel ben de fetal dna yaptrdım kan vereli 9. Gün ama işgünü olarak sayarsak 6. Gün bekliyorum , hayırlı güzel sonuclar alırız ins hepimiz…
gizorel Elfnr evet riskim 1:330 du. Doktor yapmakta fayda var dedi ve az önce sonucum cıktı , negatifmis hersey temiz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sizler de en kısa surede güzel sonuclar alın paylasın insallah beklemesi cok zordu bizim icin 🥺
Nurrr- gizorel ya benimde kimyasal risk 1.190 çıktı bende fetal dna yaptırdım banada dua edin nolur sizin yüksek çıkan testin ismi neydi çok sevindim adınıza 🙏
gizorel Nurrr- kombine trisomy 21 riskm yüksekti , ah dua etmez miyim allahım iyi haberleri en kısa sürede almayı nasip etsin ya stresli bir bekleyiş gercekten , ultrason ölçümleriniz nasıldı
Nurrr- gizorel kesinlikle ilk günler çok üzüldüm çok ağladım sonra çocuğa yazık dedim şuan iyiyim ama beklemek çok stresli ultrasyonda hiç bişey çıkmadı herşey normal di ikili testte kimyasal risk de sınırda risk çıktı doktorum yaptır istersen dedi yaptırdım
gizorel Nurrr- iyi yapmıssın cok yuksek ihtimalle saglıklı cıkacaktır kendini hc uzme🙏🏻 Bizle de sonucu paylasırsınız
Elfnr gizorel canım bugün 12.gün heyecandan duramıyorum İns güzel haberler veirirm size genoks firmasında yaptırıdm
Elfnr Nurrr- ikilide tirizomi 21 de 257:1 di ultrason temizdi dr yaptıralım dedi yaptırdım genokta 10 iş günü dedikler bakalım
Tugbaveyavlusu Invitae firmasından yaptırdım 3200 tlye. Baya bir genetik rahatsızlığa bakılıyor. Cinsiyet de net olarak belirleniyor. İşyerime gelip kan alındı gitmeme gerek kalmadı o yönden çok rahattı. 1 hafta içinde sonuçlar çıkacak inşallah hayırlı olur.