Zaynep-07 benim 2 3 normaldi 4lü baya riskli çıktı. Bu yüzden hemen aynı gün içerisinde yönlendirdiği profösör de yaptırdık. İşlemin riski var fakat benimde geçerli nedenlerin olduğu için ne olursa olsun kabulüm diyemedim. İşlem ağrısız bi işlem hiç canın yanmıyor fakat o iğneyi görünce otomatik olarak korkudan uyuştum 😂😂😂