Nurrr- biz de heosine baktırdık hepsini arayıp söylemişler negatif diye. Tek bir rapor çıkıyor size söylenilenle doktora gönderilen aynı zaten. raporu da doktorumuza kendimiz gönderdik o da teyit etti herhangi bir sorun yok diye. ikili test sonucundan sonra o doktora gitsin istemedim değiştirdim doktorumu. Cinsiyetini de öğrenmek ister misiniz diye sordular evet ddeyince söylediler. Cinsiyetin rapora yazılması yasal olmadığı için sözlü söylediler.