boymomyz hiç eşine bırakma bu konuyu bence. Bende buraya gelin geldim Antep değil Kiliste yaşıyoruz İzmir’den geldim Kilis e ama burda bi hastaneye gitmeyi düşünmedim bile baştan beri Antep dedim. Ben bilmiyorum yabancıyım diye hep eşime söyledim araştır dedim. Maddi sıkıntı olmadığı halde hem iyi Dr hem uygun fiyatlı olsun diye düşünüyodum hep. Baktım kendisi oralı değil haftalar geçiyo kontroller olmalı testler olmalı zaman geçiyo falan en son kendim beğendiğim bulduğum yerden randevu aldım şu gün şuraya gidiyoruz dedim. Yok yani onlara bırakınca iyiliklerini düşündükçe bide kendinden yediğinden giydiğinden sağlığından kıstığın kuruşları başka gereksiz yerlere harcıyorlar. Defa life da çok iyi olduğu söylenen doktorlar var anlaşmanız da varsa oraya gidiyoruz de doğurucak olan sensin