boymomyz açıkcası bende bakmıyorum geçen hafta özelde rahim filmi çekildim kendi doktorum 2,5 istedi bende 2 ye çeken başka bi doktor buldum ona çektirdim. Gittim kendi doktoruma sonuçları göstermek için bana kızdı dedi git şimdi o doktor baksın sonuçlarına 500 tl için bana çektirmedin filmi filan… yani para için her şey… hasta gözüyle bakılmıyor malesef