FulYasin01 sinek ısırığı gibi bir iğne acısı hissediyorsunuz sonra ayaklarınız birden sıcak oluyor yanmaya başlıyor belden aşağısı uyuşuyor ben sakinleştirici iğne istedim herşeyi ara ara hatırlıyorum🤭panik atağım olduğu için sondanızı takıyorlar.bebek hemen çıkıyor dikişler dikmek daha uzun sürüyor ameliyattan 2saat sonra hissetmeye başladım uyuşan yerlerimi.uyuşmaNın etkisi geçince biraz ağrım olmuştu onuda serum iğneler ağrı kesiciyle kesiyorlar.birde karnımızdaki kirli kanın boşalması için karna basTırıyorlar bir kaç saniye acıyor😣sonra sondanızı çıkartıyorlar birden çekiyorlar onuda hiç hissetmiyorsunuz.en sonda sizi kaldırıp yürütüyorlar ilk yürüme biraz zor oluyor ama sonra Alışıyorsunuz😊umarım sağlıcakla bebişLerinizi kucağınıza alırsınız🙏BeBiş kucağa alıp kokusunu içinize çekince kucağınızda uyuYunca herşey unutuluyor😇🤱🏻